FAQ

FAQ

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Zodra wij uw bestelling hebben verwerkt in ons systeem, ontvangt u een bestelbevestiging. In deze bevestiging vindt u het verwachte bezorgmoment. De gemiddelde levertijd is 6 werkdagen. Let op: deze bevestiging kan ook in de spamfolder terechtkomen.

 

Waarom duurt mijn verwachte bezorgmoment langer dan 6 werkdagen?
Als u hebt gekozen voor een gouden frame tijdens het bestellen, kan de productie wat langer duren. Dit komt doordat een gouden frame vaker moet worden gecoat om de kleur en kwaliteit op lange termijn te behouden. Het kan echter ook voorkomen dat de productie en/of levering van uw bestelling rond een feestdag valt.

 

Ik heb alleen het doek ontvangen, wanneer kan ik het frame verwachten?
In de bestelbevestiging heeft u een verwachte bezorgdatum ontvangen. Het kan voorkomen dat u het doek eerder ontvangt van het frame (of andersom). Maakt u zich geen zorgen: het frame (of doek) zal op de afgesproken bezorgdatum worden bezorgd.

 

Waarom wordt mijn bestelling in meerdere delen geleverd?
Wij hebben er bewust voor gekozen om de bestelling niet in zijn geheel bij u af te leveren. Vanwege de grote formaten is de kans op beschadiging groot, en wij willen dit te allen tijde voorkomen.

 

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd wordt geleverd?
Het kan voorkomen dat een artikel beschadigd wordt geleverd. Gelieve dit binnen 48 uur te melden via info@muso.nl. zodra wij uw melding ontvangen hebben, zullen we direct op zoek gaan naar een passende oplossing. Dit proces duurt doorgaans één tot twee werkdagen.

 

Is het eenvoudig om een Muso te monteren met de losse onderdelen?
Met behulp van de meegeleverde handleiding wordt het gemakkelijker gemaakt om de Muso zelf in elkaar te zetten. Het frame bestaat uit vier losse zijden en vier hoekstukken die eenvoudig in elkaar te schuiven en vast te schroeven zijn. Vervolgens begint u met het inspannen van het doek in het frame. De beste manier is om het doek eerst kruislings in de hoeken van het frame te drukken, gevolgd door de rest. Dit levert het beste resultaat op. Met de meegeleverde muurbeugels kunt u vervolgens het frame direct aan de wand bevestigen. Mocht u toch problemen ondervinden, bekijk dan dit filmpje: Instructie video Muso (youtube.com)

 

Ik heb een Muso met geluiddempend vilt gekocht, hoe kan ik dit het beste monteren/ophangen?
Begin eerst met het in elkaar zetten van het frame. Gebruik de meegeleverde muurbeugels om het frame aan de muur te bevestigen (twee boven, twee beneden voor stabiliteit). Vervolgens drukt u het doek aan de bovenzijde van het frame er helemaal in, waarbij u nog ongeveer 40 cm naar beneden mee neemt. Schuif vervolgens het geluiddempend vilt erachter en druk de rest van het doek in.

 

Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren en/of retourneren?
Helaas is het niet mogelijk om de bestelling te annuleren en/of retourneren. Onze producten worden per bestelling geproduceerd, volledig volgens de specificaties die zijn doorgegeven tijdens het bestelproces. Voor meer informatie kunt u de pagina’s ‘verzending en retour’ en de ‘algemene voorwaarden’ raadplegen.

 

Is het mogelijk om aanpassingen te doen in een ontwerp en/of een ander formaat te ontvangen?
Binnen onze gestelde voorwaarden is dit mogelijk. Niet elk ontwerp is geschikt om te veranderen in kleur en/of formaat. Daarnaast moet het te allen tijde van goede kwaliteit zijn en blijven. Wij beoordelen dit per aanvraag.

 

Is het mogelijk om een eigen foto aan te leveren of met een eigen idee te komen?
Wij verwelkomen eigen foto’s om te verwerken tot een eindproduct die de ideeën van onze klanten tot leven te brengen. Bij elke foto/idee beoordelen we of de kwaliteit die wij normaal leveren, ook kan worden nagestreefd. Een aanvraag kan hiervoor ingediend worden naar info@muso.nl.

 

Ik heb al een frame, is het ook mogelijk om een los doek bij jullie te bestellen?
Het is zeker mogelijk om bij ons een los doek te bestellen. Dit kan via info@muso.nl. We helpen graag om te bekijken wat er mogelijk is. Een los doek kost 1/3e van de totale aanschafprijs.

 

Ik zou graag van framekleur willen wisselen, is het ook mogelijk om een los frame te bestellen?
Het is zeker mogelijk om bij ons een los frame te bestellen. Dit kan worden aangevraagd via info@muso.nl. We helpen graag om te bekijken wat er mogelijk is, inclusief de bijbehorende kosten.

 

Zijn jullie alleen te bezoeken op afspraak?
Ja, wij zijn alleen te bezoeken op afspraak. Dit kan van maandag tot en met donderdag van 09:00 tot 17:00 en op vrijdag van 09:00 tot 13:00. In het weekend zijn wij helaas gesloten. Een afspraak kan worden gemaakt via onze contactpagina.

 

Werken jullie ook met kortingsacties?
Helaas werken wij niet met kortingen. Wij streven ernaar om onze prijzen altijd zo scherp mogelijk te houden.